Gemeente Zeewolde wil de kans op verspreiding van het coronavirus beperken. U kunt daarbij helpen door niet naar het gemeentehuis te komen als dat niet echt nodig is. Wij vragen u de contacten met de gemeente zoveel mogelijk digitaal of per mail te doen. Neem bij vragen contact op met het Publiekscentrum via 036-522 9522, maandag t/m vrijdag 8.30-17.00 uur, of stuur een mail naar
Aangepaste openingstijden:
Vanaf maandag 16 maart 2020 is het Publiekscentrum maandag tot en met vrijdag alleen geopend van 9.00 tot 12.30 uur en donderdagavond van 18.00 tot 21.00 uur.
U blijft welkom op het gemeentehuis voor zaken die niet kunnen wachten en/of spoed hebben. Dit zijn:
- aangifte van geboorte en overlijden.
- aanvragen of ophalen van een paspoort of identiteitskaart, als uw document verlopen is en u nu een nieuwe nodig heeft.
- aanvragen of ophalen van een rijbewijs, als u op dit moment een nieuwe nodig heeft.
Bij de balie nemen wij voorzorgsmaatregelen. Denk aan het desinfecteren van handen en pinautomaten. Wij vragen u met pin te betalen, niet met contant geld.
Wat kunt u digitaal regelen?
Veel zaken kunt u ook digitaal regelen via www.zeewolde.nl. Bijvoorbeeld uw verhuizing doorgeven of een uittreksel aanvragen.
Stukken die ter inzage liggen kunnen wij meestal per e-mail sturen. Hiervoor kunt u ook telefonisch contact opnemen met het Publiekscentrum of stuur een mail naar